V prípade, že dodaná služba (ďalej „e-skipas“) obsahuje vady (tj. neobsahuje objednané služby, je poškodená a pod.), je zákazník povinný uplatnit si nároky z poškodenia (reklamácie) bez zbytočného odkladu a to následujúcim zpôsobem:
- potom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, tz. dňom v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom, alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstva a termínu, inak právo na reklamáciu zaniká,
- osobne v závislosti na reklamovanej službe a to na pokladnici Areálu Orava snow - KORA Slovakia s.r.o. alebo na e-maili: info@oravasnow.sk
Dodatočne zistené nezrovnalosti nebudú akceptováne, po prezkúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o zpôsobe vybavenia reklamácie v lohote 30 dní od dňa jej uplatnenia. Zákazník je povinný pzi vybavovaní reklamácie poskytnúť dokumenty spojené s nákupom služby a dalšiu potrebnú súčinnosť vyžadovanú společnosťou KORA Slovakia s.r.o.. Ve lehote pre vybavenie reklamácie zašle prevádzkovateľ zákazníkovi formou e-mailu, alebo prostrednictvom poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a informácie o spôsobw odstránenia chýb reklamovanej služby.